Back to EQ List

None Weapons
 

Name Level Avg Dam Area Found Extra Flags Weapon Type Dam Type
a green crystal dagger  0  1d10 (5.5)  Mystic Crystal Fields  Magic, 1 Dam  dagger none 
a flail  1  1d7 (4)  Fort Ironclad  1 AC  flail none 
a flail  1  1d7 (4)  Althainia  1 AC  flail none 
a heavy calvary flail  1  1d7 (4)  Abaddon  1 AC  flail none 
a small, solid hammer  2  2d2 (3)  The Halls of Glory    mace none 
a twig off a tree  3  1d6 (3.5)  Verminasia  Magic, 4 Dex  sword none 
an ice flail  3  2d3 (4)  The Ice Caverns    flail none 
a human leg bone  9  2d4 (5)  The Rainforest  4 Wis  mace none 
a blue crystal mace  10  1d10 (5.5)  Mystic Crystal Fields  Magic, 1 Dam  mace none 
a ranger staff  10  1d9 (5)  DSL  Magic, RotDeath  staff none 
a wooden stick  10  2d5 (6)  A Nomad Village    exotic none 
a Sand Miner's pick  15  4d3 (8)  The Sand City of Bak'he  Two-Handed  exotic none 
a crystal longsword  16  3d4 (7.5)  Centaur Village  1 Dam  sword none 
a silver dagger  18  3d4 (7.5)  Haven    dagger none 
a ranger staff  20  2d6 (7)  DSL  Magic, RotDeath  staff none 
a hoopak  25  6d2 (9)  Balifore    staff none 
a ranger staff  30  3d8 (13.5)  DSL  Magic, RotDeath, Stun  staff none 
a blackened club  40  4d7 (16)  The Great Forest  Anti-Good, Flaming, 3 Dam, 2 Hit  mace none 
a ranger staff  40  3d9 (15)  DSL  Magic, RotDeath, Stun  staff none 
the Staff of the Royal Advisor  42  8d3 (16)  The Siege  Magic, Anti-Evil, NoLocate, Flaming, 35 Mana, 12 Int, -15 HP  staff none 
a cat-o-nine tails  45  6d5 (18)  Keep of the Avatars Dungeon  Anti-Good, 1 Dam  whip none 
a flaming hook  48  5d6 (17.5)  Cursed Caverns  Bless, NoLocate, Flaming, -8 Int, 2 Hit  exotic none 
a ranger staff  50  6d5 (18)  DSL  Magic, RotDeath, Stun  staff none 

Back to EQ List


Dark & Shattered Lands (DSL)
Copyright 1996 - 2016.
 All rights reserved.